Artık benimde bir hikayem var☺️03.04.2020 için planlı sezaryen olacaktım..birgün öncesi evi topladım ertesi gün doğum yapacağım diye ama çok yoruldum cidden..akşamına bacağımda kasılmalar oldu arada kasığıma da sancı giriyordu..erkenden yattım ama uyuyamadım sancılarım devam etti belimden adet sancısı gibi ağrı giriyordu artık..sabaha karşı 4.30 gibi bir sıcaklık hissettim ve lavaboya gittiğimde kan gördüm haliyle bir panik oldum sancılar devam etti kanda geliyordu sürekli..hemen eşimi kaldırdım ardından doktorumu aradım ve hastaneye gitmemi söyledi..biz apar topar hazırlanıp hastaneye gittik..yatışım yapıldı ve doğumhaneye alındım..ebe muayene için hazırladı..en zor yer burasıydı benim için..çatı muayenesi yaptı ve açıklığımın hiç olmadığını söyledi..nstye bağlandım sancım vardı ama düzensizdi..sonra odama alındım odamda da öğlen 12ye kadar nstye bağlı kaldım aynı şekilde sancılarım düzensizdi çok..doktorumla karar verdik tekrar ve sezaryen olacaktım çünkü hastanede uzun süre kalmak ve sürekli birilerinle temasta olmak istemediğim için sezaryen için hazırlandım..epiduralli sezaryen oldum..ben biraz stres yaptım ama doktor ve ekibi o kadar çok ilgilenip beni sakinleştirdiler ki en sonunda artık gülüyordum o derece rahattım😊hiç korktuğum gibi olmadı gözümde çok büyütmüşüm😅doktorum miniğimi gösterdiğinde sanki dünya durdu benim için🥰tek isteğim bir an önce kucağıma almaktı artık..şuan evimizdeyiz ve miniğim yanı başımda uyuyor💙uzun olduysa kusura bakmayın🙏