Susuisa Kızlarr merhaba. 9+2 deyim. Bugun bi köpekten kaçtım korktum ve baya hızlı koştum. O saatten beri hemen rahmin olduğu bölge çok ağrıyor ve taş gibi oldu kanama falan yok. Sizce bi sıkıntı olmuşmudur?
Cigdemveminik Susuisa sancılar normal cnm bebek büyüdüğü için birde koştuysan yoruldğn için olmştr dikkat et dinlen geçer inşallah
Susuisa Cigdemveminik inşalllah geçer korktum ya hiç böyle ağrımamıştı yürürken falan. Kanama falan olmasında Allahın izni ile
Cigdemveminik Susuisa ani eğilip kalkmalarda benmde oluyor yada biraz hzlı yürüdüğümde dinlen bacaklarnı uzat düzelir allahn izniyle🥰