Sbl91nht Arkadaşlar memorial inferilite bölümünde tedavime başlandı aşılamaya karar vermiştik ikinci defa hsg çekindim fakat doktorum aradı her ay adet başlangıcında beni ara dedi bu şekilde takip sağlıcakla virüs nedeniyle şuan uzatıyorlar sanırım haklı olarak tabi herkes korku içinde eşimde bende çok heyecanlıydık süreci uzayan arkadaşlar varmı benim gibi 🥰
melekanesi Canım bende doktorumun kliniğine gidiyordum. Tedaviye başlamıştık. 2 ayımdı bu ay. Doktorumda erteledi virüsten dolayı maalesef. Bende ovulasyon testi, incir kürü ve clife macunu deniyorum. Virüsü anlatıp hayırlısıyla tedaviye başlarız inşallah 🤲🏻