meliccccc ben şuan 20 haftalık hamileyim. İlk üç ay benim sürekli kanamam oluyordu ilk progestan kullandım sonra kanamam şiddetli oldugu zamanlar oldu hem progestan iğne hem vajinadan progestan ve makattan fitil kullandım. O kadar çok kanamam oluyordu ki her seferinde kesin bebeğim düştü diyordum ama çok şükür geçirdik o günleri artık büyüyoruz ☺️