Rumeysaaa gönlünü ferah tut canım aynı süreçten bizde geçtik çok şükür 2.tüp bebek tedavisinde 4.denememizde ikizlerime hamile kaldım . Moral motviasyon çok önemli….. ki ben aşılamadan sonra ilk tüp bebekte 3 er kere ikişer transfer oldum her olumsuz olduqunda inanılmaz ağlıyorduk eşimle o iki qün inanılmaz kötü geçiyordu evliliğimize yansıyordu hayattan zevk alamıyorduk sonra hafiften toparlanıp moral depoluyorduk, eşim saçını boyat moralin düzelsin diyordu 300 tl saça vereceğime transferde ilaç alırız o parayla diyordum o kadar kaptrmıştık kendimizi herşeyimzden kısıyorduk tedavi için… ve onlar bize gelene kadar deneyeceğiz dedik kredi çekmiştik inanın hala onun borcunu ödüyoruz😢 elimzde sadece arabamız vardı gerekirse onu satacağız çalışacağız ama bebeklerimize kavuşacağız diyorduk çok şükür 2.tüp bebekte 4.denememizde geldi yavrularım.. şimdi duam size ve sizin gbi evlat sahbi olmak isteyen herkese🌸🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allahım yüzünüzü güldürsün çok güzel bir gebelik süreci geçirip sağlıkla doğumunuzu yapın♥️ Herşey allahtan o ol der ve olur👶🏻