Gebeliğin 9. Haftasındayım allah hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Omuz kısmımda boyun ve döş Kısmında döküntü gibi bişeyler çıktı son 10 gündür böyle. Aynı sorunu yaşayan var mı? Çok moralim bozuluyor oğlumda böyle şeyler olmamıştı hiç 😞