tugbaayaz Aaaasli ikili testimde doktor tahminde bulundu kıza benzetti ama 16 da yanlış tahmin kesin erkek dedi o haftalarda daha tam oluşmadığı için yanılma payı çok fazla oluyor canım
_Sinemm_ Aaaasli Aaaasli onu ben doktoruma sormuştum, bakılabilirmiş ama 2bin liracık diyince peki o halde haftasını beklemek daha iyi olur dedim 🤣
Dudubicerr Aaaasli belli oluyor bn 13 haftada gittim iki test icin doktora sordum bazen belli olurmus cinsiyeti dedim doktor bakayim bir dedi kiza benziyor dedi 16 bitdaha gittim kizdi
Aaaasli inancin_annesi anladım canım tabi en önce hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin rabbim sonrası merak
fosforlukalem inancin_annesi nerden belli oluyormuş? Ben yaptırdım ama cinsiyet oluşmadığı için 17. haftada tekrar gittim bakıldı
Aaaasli fosforlukalem benim etrafımdaki çoğu kişi de çoğunlukla 12. Haftada öğrendiğini söylüyor , seninkisi belki göstermemiştir
inancin_annesi fosforlukalem ultrosonda ense kalinligina bakiliyor ya o zamam cinsiyetide soyluyorlar cogunda
fosforlukalem inancin_annesi ikili testi yaptırdım, ne olduğunu biliyorum. Söylemek istediğim 12. hafta cinsiyet için çok erken. Tecrübeli bir doktorsa kemik yapısından vs tahmin edebilir ama kesin söyleyemezler
Fatma_24- inancin_annesi benim ense kalınlığına baktı ama tahmin bile yürütemedi 🙄🙄 göstermiyor falan demedi ama şuan bi şey söyleyemiyceğim dedi 12+3 de