Haticebasyol43 bugün gittim şimdi dönüyorum hastane o kadar pis ki olmayan virüs kendi kendine ürer öyle bi ortam ben doktorları bilmediğim için onur beyden randevu almıştım öyle denk gelmişti yani onun yerine kadın bi doktor baktı galiba asistandı bilgisizliği çok bariz 🙄 hele ordaki içerdeki yardımcı galiba aldı eline telefonu oynadı durdu ne örtü serdi altıma ne peçete verdi istedim karnında var diyor onu biliyorum başka peçete istedim başka bişey demedim çok ilgisiz aşırı ve pis özel hastaneye gidenler hiç devlete dönmesin ben ilk kez gittim ve asla bidaha burdaki devlete gitmem ben simavdaki devlete güvenmediğim için burası büyük diye gelmiştim ama hem temizlikleri hem ilgi alaka hem bilgi olarak sıfır araştırma hastanesi olduğu için asistanlar bakıyor boşverin devam edelim gittiğimz yerlere ben hiç beğenmedim hastane tuvaleti desen peçete bile yok ben böyle bişey görmedim hayatımda