Berna6141 Kızlar merhaba. Sezaryan doğum yapıp korse kullananlar hem deneyimlerini hemfe hangi kprseyi nasıl kullafıklarını söyleyebilirlermi ?
Nzl24 Berna6141 canım ben açıcakdım böyle bi post sen açmışsın bende şuracıkda durayım bakalım neler diycek deneyimli anneler. Annem korse giymem taraftarı bende sezeryan doğum yapıcam yengelerimden biri korse giymiş ve sezeryandan sonra kalan o göbek onda hiç yok diğer yengemde giymemiş zayıf olmasına rağmen resmen önünde bi deri parçası var düşen o yüzden ben giymeyi düşüniyorum ama nasıl birşey almak lazım nasıl giymek lazım onları burdan bi takip edelim bakalım kimler ne yapmış.
hande123 Berna6141 bende bilmiyordum doğum yapan arkadaşıma sordum medical den almış doğum sonrası korse olarak ve göbeği hiç kalmamış bende onu alcam
Asrinbaby Berna6141 cnm 2 arkadaşım da sezeryan olduğu gün taktı hemde kilot korse şeklinde göğsüne kadar cikiyodu ve inanılmaz faydasını gördüler. Ikisinin de göbeği yok
SibelVatankuluOguz Berna6141 bence kullanılmamalı,bende 2 sezeryan doğum yapmama rağmen kullanmadım karnım hiç kalmadı yinede dikişler yeni iken başka yerlere tututnup kaynayabilir dr tavsiye etmiyor,bence korkmayın göbeğim kalır diye zamanı gelince gidiyo😉😉
Berna6141 Nzl24 bende öyle. 2 hafta oldu sezaryan olalı gecen hafta doktora gittiğimde korse takabilirsin dedi. Ama hangi korseyi alıcağımı söylemedi. Şimdi araştırıyorum ama karar veremedim bi türlü
Fulyademet Ben iki sezeryan oldum ikisinde hastanede taktım çelik korse ilk etapta çok rahat oluyor iki taraftan cırtcırtlı istedediğin sıkılıkta yapıyorsun bide çok daha rahat yürüyebiliyorum doktorum hemen takma desede ben hemen kullandım ve çok faydasını gördüm Allah nasip ederse 24 nisan 3 cü sezeryanım olucak hastahane çantama ilk onu koydum 20-25 gün sonrada istediğin sıkılıta kilot korse yada bel korse kullanabilirsiniz
AyselSleymanSar Fulyademet canım çok merak ediyorum bende 18 nisanda sezeryan olucam ilk dogumum sen sezeryanı yaşamış biri olarak sana sormak istedim gerçekten anlatıldığı gibi çokmu zor
Fulyademet Neslisah84 medcalden almıştım cırtcırtlı iki tarafıda üzerinde bir kat daha var hastane sezeryan sonrası yürüyüş yapmanı istiyorlar bende onu takıp yürüyorum karnım anında dümdüz oluyor ödem ve şişliklerimde daha çabuk geçiyor
Seda42 Bende dün sezeryan oldum takacam ama ağrım var iyileşme sürecini geciktirir diye 10 gün sonra takacam
Nzl24 Berna6141 allah bağışlasın allah analı babalı büyütmek nasip etsin canım. benim doğumuma 3 ay var daha eğer bulursan iyi gelen bi korse banada yaz olur mu bende ona göre alıyım
Kubraahlas Ben lateks korselere bakiyorum onlar daha toparlayici oluyolarmis instagramda felan baya satiliyo
Berna6141 Kubraahlas dikişler için zarar verici olmazmı? Bu korseler çok aşırı sıkıyo vücudu diye biliyorum
KubraatMacit Doktor bir ay sonra takılmasına izin verdi bana sezeryandan sonra rahim sarkması yapıyormuş ileri yaşlarda sorun olur dedi bende 1 ay sonra taktım
gulcins KubraatMacit kesinlikle öyle sonrada alta kaçırmalar idrar torbasında sarkma gibi problemlemler oluyor sezeryan neticede bir ameliyat ve rahimin vücudun toparlanması gerekli şişlik Zaten iner