Melikedefnemm Kızlar sabah bi karın agrım vardi azdı pek umursamadım gecer die saat kaç oldu hala agrım var boyle idrara sıkışık gibi taş gbi oldu karnım sanki hareket ederken acı hissediyorum neden olabilir acaba fikri olan yaşayan var mı bu durumu