Kbraltn yeni doğan ünitesi, yeni doğan yoğun bakım ünitesi mevcut . Zaten her hastanede yeni doğan yoğun bakım ünitesi bile yok.ebeler hemşireler Güler yüzlü iyi. Doktor bilgili. Bir sorun olduğunda arıyoruz , ulaşıp , kafamıza takılanları sorabiliyoruz . İyiler yani genel olarak .