Hvva70 yaaa üzüldüm durumuna bende 4 haftadan sonra mide bulantısı ve iştahsızlık çektim doktorum sodalı ayranın iyi geleceğini söylemişti istersen deneyebilirsin. Bi de çubuk kraker tuzlu, badem ben genellikle yoğurt ve içine ekmek koyarak yedim iyi gelmişti bulantıma. Elma tükettim zor olsa da, kızarmış ekmek pastörize edilmiş beyaz peynir yiyebilirsin. Mideni bastırır, umarım düzelirsin. 😘