Lubovic Hanımlar merhaba, 2 aydır çocuk istiyoruz geçen ay maalesef negatif çıktı sonuç bu ay da 2 gün gecikti adetim. Bugün test yaptım negatif çıktı. Acaba bir kaç gün sonra sonuç değişir mi? Gidip kan versem mi? Fikirinizi almak istiyorum.
Hilalse Geç döllenmedir belki 3-4 gün daha adetiniz gelmezse tekrarlayın testi silik çizgi görünce kan verin bence çok küçükse keseyi görmek için ve kalp atışını duymak için zamana ihtiyaç oluyor
Nesityyy 1 Hafta daha bekle canım ondan sonra evde tekrarla testi eğer bisey yoksa git kan testi ver dahada emin olman için.. 🌺
0Cerenk Benimde ikinci günüm geçti, ama geçmeden 3 gün önce test yapmıştım negatif çıkmıştı, bekliyorum yarın da geçerse yapacağım test
Hnfth 0Cerenk bende 3gün kala yaptım negatif çıktı bugn 2.günü gecikmemin yarında olmazsa test yapacağım inş olmaz
Lubovic 0Cerenk evet erken gebelik testi alıp yaptım. Biraz daha beklemeyi düşünüyordum en azından 5-6 gün geçince yaparım diyordum ama tutamadım kendimi🙈 sonra negatif çıkınca üzülüyorum ama süreklide aklımda
Mlshasimoglu Hnfth bende 3 gün kala normal test yaptım negatif çıktı 2 gün sonra hassas test yaptım 2 çizgi çıkmıştı inşallah sende hamilesindir Hnfth