Hmdsena2019 selam.canim yazını şimdi gördüm bende soğan kurunu 5 gün yapabildim sıkılmıştım 2 kere kürtaj oldum en sonki 31 aralık idi başka doktora gittim benim kayıplarım var die birde kan pihtlsmam.var die vitaminler başlattı bende düzenli adet gören biriyim her ay yumurtluyorum yine ecznden 2 tne aldım test yumurtlama çatlamam için baktım 1 dolu 1 boş eşimle 5 gün ilişki oldu sonra bıraktık ben adetimi beklerken ilk defa başıma silince kahve rengi akıntı geldi 2 kere sonra geçiverdi hemen meğerse o yerleşme i mis kızlar demişti bana ben inanamadim ilk defada öle bisey geldi ben 2 gün erken adet oluorm baja denk gelmez o.yerlesme olayı demiştim sonra kızlar test yap dedi.2 gün kala işte 2 çizgi şimdi 2 aylık olduk teyzesi inşallah bu sağlıcakla gelir 3.gebelik 8 tne iğne ilaç kullanıyorum aynı şeyler olmasın die bakalım gerisi rabbime kaldı herkese nasip olsun inşallah hiç beklemediğin anda çiçek acarmis umutlar onu anladim😍🤲🙈