Mekamu EsraOzsusam benim teyzemin hemeroidi vardı 5 yıl içinde peşpeşe 2 çocuk yaptı. İkinciden sonra çok kötü olmuştu ama sonra kendiliğinden geçmişti. Ben de doktora sordum, genelde kendiliğinden geçiyor demişti. İnşallah bir sorun yaratmaz.
niko_96 EsraOzsusam aynen anca geldim yine de temkinli gitmiştim ama yapmadılar. Bilmemek çok zor ya sağolun yine de cevapladığınız için 😊😊
Merve3333 EsraOzsusam yaaaaa😰 haftaya bende olacağım büyük ihtimal.aciyor mu?zorunlu mu acaba?benim ilk doğumum normal olmustu acaba bunda çatı muayenesi yaptırmasam oluyor mu? Korkuyoorruuumm😫
EsraOzsusam Merve3333 ilkini normal yaptıysanız catıdan nasıl korkuyorsunx :)) bazı doktorlar dogum sırasında bakıyormuş canım ama genelde yapıyorlar. Acımıyor kendini kasma derin nefes al :)
Merve3333 EsraOzsusam inanki herkes aynı şeyi diyor bana normal yaptın çatala çıkmaktan nasıl korkarsın🤣çünkü o suni sancı sana herseyi yaptırıyor.ama şimdi okadar cok agrilarim var ki inanılmaz agrilr çıkıyorum onun icin tirsiyorum çatalı görünce tam uyuşuyorum fobi gibi düşün.
Merve3333 EsraOzsusam 🤣🤣🤣ayy cok güldüm.insaalah cok hafif bir doğum yaparsın ve yaparım 🙄ama senin açılman vardı dimi sen rahat doğuracaksın eminim benim arkadaşın 4santim açıklıkla gezdi bir hafta sonra cok rahat doğurdu
EsraOzsusam Merve3333 aynen canım var ins sancı fln da olur hemen dogurverirm yaa :)) hepimiz bir avazda insallah 😀😍
EsraOzsusam Arzuarzu zorunlı değildir canm tabi ama gerekli. Yine de sana kalmış. Herkesin bünyesine göre değişir bence tetikleyip tetiklemediii. Bende herhangi bir şey olmadı