Erken doğum yapan tecrübeli annelerimiz, belirtileriniz nelerdi? Aniden mi oldu? 32. haftama giriyorum yarın zor bi dönemden geçtim üzüntü, sinir, stres olarak. Bi kaç gündür akıntıda artış, bebeğin aşağıya baskı yapması, şiddetli bel ağrısı yaşıyorum internette erken doğum belirtilerinde de var bunlar. Geçen hafta kontrole gittiğimde her şey normalde bebeğim daha dönmemişti bile bi sonraki kontrolüm de haftaya. Erken doğum yapan bi annemiz beni bilgilendirebilir mi? 🤍