Arkadaslar merhaba oncelikle😊
38+0 haftalik gebeyim karnımın sağ tarafında inanilmaz bir acı var sanki derim yırtılıyor dışardan bakınca hic birsey yok kızarıklık vs gibi ama inanilmaz bir acı ve birde karnimdan çıt çıt ses geliyor gibi bu haftalarda olupta bunu yasayan varmi ? Artik asla oturamiyorum surekli yatiyor olmam lazim acimamasi için 🥴