Seray123 bebekle uğraşmaktan fazla girip bakamıyorum canım çok rahat oluyor bende korkuyordum olan arkadaşlarım gaz verdi acımıyor hissetmiyon diye gerçekten öyleymiş ama 2 sinde genel oldum uyanırken çok acıdı kesik yarım ama bunda uyuşma geçerken hiç acı da hissetmedim