cocukgelisimcielmas Medipol çamlıcada çalışan arkadaşımdan aldığım bilgiye göre doktorlarda ve asistanlarda koronavirüs çıkmış kontrole gidecekler vs.. dikkat etsin kızlar🙌
Liya_ cocukgelisimcielmas Ya şuan çok moralim bozuldu bende oraya gidiyorum ve Çarşamba günü sesteysen doğumum için gün alıcaktım 😔
Gzdnz cocukgelisimcielmas evet bende kendi doktorumdan duydum yakın oraya muayenehanesi. Medipol çamlıcada 4 doktor pozitif çıkmış.
VLD-61 cocukgelisimcielmas bütün hastanelerde çalışanlarda var.tıp merkezine bile hasta gidiyor.dikkat edicez tedbirli olcaz.allah yardımcımız olsun
cocukgelisimcielmas Banucuk onu bilmiyorum asistanlara bulaştırmışlar zaten izinlilermiş koronalı olanlar
Liya_ Banucuk Bende ona gidiyorum, geçen hafta pazar muayeneye gittim ebeye sormuştum var mı hastanenizde tedavi olan veya bu sebeple gelen diye, gelen var ama yatışları hastanemizde olmuyor başka hastaneye yönlendiriyoruz dedi
cocukgelisimcielmas Liya_ bazı doktorlarda çıkmış ve asistanlarına da bulaştırmışlar. İzin vermişler gelmiyorlarmış koronalı olan doktorlar
cocukgelisimcielmas Banucuk ben ona gitmiyorum Elif hanıma gidiyorum kaçıncı gidişiniz? Ben hoslanmadım o hanfendiden
Banucuk cocukgelisimcielmas 5 gıdısım oksapar ıgne verdi bana kullanmam ıcın rapor o gün vermedi rezillik ıcındeyım ya bunlar bu kadar parayı hak etmiyorlar …
cocukgelisimcielmas Selinglr orda da burda okumuştum kadın doğum binasında değilde diğer binasında varmış
1tuba_tuba cocukgelisimcielmas şu an bunu okuyunca baya moralim bozuldu daha 2 gün önce ordaydım :( doğumuma 2 hafta kaldı sedef hanımdan takipliyim
Anrebasum cocukgelisimcielmas Allah Allah ben de Sedef e takipliyim. Dun giden bir arkadasimiz Elif Zeynep Beyhan in orda olduğunu soyledi demin bir postta acaba Sedef Hocada mi cikti yahu😓😓😓