Aliay benim 4 günüm geçmişti test yapmıştım negatif çıkmıştı ertesi gün kan verdim yine negatif 9 uncu gün adet olmuştum ilk defa gecikmem olmuştu bende hamileyim diye çok heycanlanıp kafama takmıştım o yüzden o kadar geç oldum galiba diğer ay kafama hiç takmadım umutsuzdum da zaten o ay hamile kaldım çok şükür