UraSsmom Arkadaşlar virüs haberlerinden sonra Şifa Hastanesine giden, orda doğum yapan varmı? Ne gibi tedbirler alıyorlar merak ediyorum refakatçı VS nasıl oluyor? 12 Nisanda randevum var 🙄