ilkimgk Arkadaşlar ben 18 haftalık hamileyim arkadaşımda bugün idrar testi yaptı bir çizgi silik çıktı kan testinde de betası 658 çıktı hiç bu rakamlarda çıkan oldu mu sizde de olduysa kaç haftalık hamileydi
Humi ilkimgk bende 138 cikmisti 4 haftalik hamileydim herkeste ayni olmuyor cunku gec dollenme erken dollenme falan durumundan dokayi. Birde yaptirdiginiz yere gorede degisiyor
ilkimgk eliffff87 maşallah ❤️ Benimde testim de daha yüksekti oyüzden arkadaşımınki düşük görünce bir sormak istedim buradakilerle ama çok şükür hamile ozaman yaklaşık dört haftalık ❤️❤️❤️
ilkimgk Subuss6 benimde öyleydi dört haftalıkken oyüzden arkadaşımınki düşük olunca forumda sorayım dedim 😇
eliffff87 ilkimgk 😊 bende yeni yeni kavriyorum bu değerler nedir nasıldır bazılarına görede benimki çok düsük insandan insana değişiyor demk ki , sizinde Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşalllah
KubraaC Ben ogrendigimde 14.5ti suan 34+3 haftaligiz🥰 beta degeri iki gunde bir yukselir ama herkeste farklidir, atiyorum birisi 4haftalikken 300 olabilir baska biri 1000 olabilir gibi. Onemli olan 2 gunde bir en az iki katina cikmasi
ilkimgk KubraaC evet doğru hamiş olsunda yeterki düşük olması oyüzden biz acaba değilmidir diye soru işaretinde kalmıştık ama içimiz iyice rahatladı forumdan sonra