Kızlar karnım buyumeye başladığından beri kıyafetler olmuyor. Karnım açıkta kalıyor. Karnım yanlarim kalcam ve bacaklarım buz kesiyor. Gündüz idare ediyorum ama gece göbeğim açık oluyor. üstüm örtülü de olsa soğuyor. Sorum şu bu soğuk ishal yapar mı? Çünkü karnım büyümeye başladığından beri büyük abdestim sıvı. Günde 2 3 defa koşa koşa gidiyorum lavaboya. Sağlık ocağında tahlil ver dedi doktorum ama biliyorsunuz böyle durumlarda sağlık ocağında tuvalet ne zaman gelecek diye beklemek var. Zaten koronadan dolayı almıyorlar birde orda tahlil vermek için beklemek var. Hastaneye de gidemiyorum eşim çalışıyor. Sizce ne yapmalıyım? Var mı benim gibi olan?