NurAlya Kubraarsss merabalar canım ben 30 haftalıgım 28 de üst baldırlarımda catlak olusmaya basladı kantoron yagı kullandım ama fayda etmedi bi süredir BİO oil kullanıyorum resmen ikinci günümde azaldı kesinlikle direk bio oil al 👍
Birgul-05 Canım ben medirevodan aynisefa özlü Krem almıştım nemlendiriciligi yüksek çokta memnunum catlaklarim artınca başladım şuan durdu doğumdan sonra da geçer zaten Allah’ın izniyle
akovalardan NurAlya nasıl kullanıyorsunuz yani günde kaç kere sürüyorsunuz bende aldım ama hergun kullanmıyorum daha doğrusu ne sıklıkla kullanılır bilmiyorum
NurAlya akovalardan düzenli kullanman gerekiyo sabah aksam günde iki defa kullanmalısın canım iyice çatlak olusan yere masaj yaparak uygularsan etsikisi mutlaka görürsün