Arkadaşlar daha öncede post açtım ama yazan olmadı 12+5 haftalık hamileyim vitaminlere başladığımdan beri göğüs kafesimde geçmeyen bir ağrı var nefes aldıkça batıyor ve sanki kalbim orda atıyormuş gibi belki geçer diye biraz bekledim özellikle çünkü bu dönem mevsim alerjimin başladığı dönem ondan kaynaklı bir durum mu acaba ara ara nefes darlığıda yaşıyorum aranızda bu tür şikayeti olan varmı yarın doktorumla konuşucam duruma göre astım hastalığımı takip eden doktora gidicem