Ben çalıştığım için kendimde sağlıkçıyım nöbetlere falan kaldığım için çok zorluk çektim ilk zamanlarda dayanamıyıcak hale geldim yediğimi çıkarıyordum zofer kullandım evet yarımı bile kesiyordu ama yararlı bir ilaç olmadığını söyledi zeynep kamilde gittiğim doktor kanser hastalarına veriliyor genelde prilama geçtim kuş gibi oldum 12. Haftadan beri kullanıyorum 25 haftalık olduk hala kullanıyorum içmezsem yerlerde sürünüyorum onu deneyin derim geceleri birtane alsam gün boyu bana yetiyor ve zararı olmayan bir ilaç şuana kdar Allaha şükür bitkisel bir ilaç şiddetle öneriyorum