Herkese merhaba, malum karantina dönemi biliyorsunuz yaklaşık 25 gündür evdeyim ve sadece hamileliğimi öğrendiğimde emin olmak için doktor randevuma gittim,ardından bir de beta HCG takibi için 2.defa çıktım evden.Bugün biraz hareket olsun diye hamileliğin ilk 3 ayında yapılabilecek basit hareketleri olan bir yoga videosu açtım ( linki burada ) yaklaşık 25 dk suruyor ama yaklaşık 16-17 dk yapıp bıraktım.5.haftamız bugün bitti, 6ya girdik hayırlısıyla, ama hareketlerden sonra karnımın sağ alt tarafında tamamen ağrı gibi olmasada hassasiyet hissetmeye başladım sanki gaz sancısı yaşarsınızya ona biraz benzer şekilde,biraz hareketsiz kalıp dinleneyim diye 45 dk. kadar istirahat ettim,yeni uyandım ama hassasiyet az da olsa devam ediyor,birkaç kaynak inceledim internette 14.haftadan önce spor önerilmiyormuş düşük riski olduğu için,pişman oldum ama şuan emin de olamıyorum bunlar gebeliğin başlarında 6.haftada vücudumda farkedeceğim normal değişiklikler mi yoksa yoga pozisyonlarıyla bilmeden zararı dokunacak bir şey mi yaptım yardımcı olursanız çok sevinirim.