emineumut17 Hanımlar merhaba 8 haftalık hamileyim dünden beri göğüslerimin altından göbek deliğimin hizasına kadar hafif bir ağrı var ama şişkinlik var çok rahatsız ediyor. Sizde nedeni nedir böyle bişey yaşayan var mı acaba bilgisi olan yazsin lütfen
Bogurtlen emineumut17 gaz o ben çok çektim çekiyorum da ,evde yürüyerek karnını ovala gazını çıkarırsın iyi geliyor rahatlatıyor
spiker_anne emineumut17 hani bebeklerin gazini cikarirken sırtını ovuyoruz hafifce vuruyoruz ya eşine öyle yaptir mide hizandan sırtıne ben 39 haftayi öyle geçirdim birde sol tarafına dogru yat cok rahatlatiyor cikiyor mide gazı 🌸
akovalardan emineumut17 mide gazi canım o inşallah yediklerine dikkat et soda kullan ve evin içinde yürü karnını sıvazla geçer inşallah
DamlaNur29 emineumut17 gaz dır o benimde cok oluyodu şişkinlik hala oluyo 16dayım sürekli gaz cıkıyor du
emineumut17 DamlaNur29 benim ilk hamileliğim ilk defa yaşıyorum böyle şeyleri acaba başka bişey ki var diye tereddütte kalıyorum