Kızçeler 22+3 günlüğüm boğazlarım şiş ve çok ağrıyo birde öksürük tuttumu tam tutuyo kusura bakmayın birde balgam var çok çıkarıyorum ama tekrar dan geliyo agliycam artık boğazım acıyo hap da kullanamıyorum hastaneye de gidemiyorum nasıl geçiririm ben yardımcı olurmusunuz ❤