Kızlar merhaba 13 haftamdayım 2 dr gittim bırı kız bırı erkek dedı erkek dıyen cok iddalı konustu kız dıyene bır kere daha gıttım vajınal ult baktı yıne kız dedı gördügü cıkıntı muhtemelen kızda olan cıkıntıdır dedı ben sımdı hangısıne guveneyım. 2 side iyi doktor diyorlar kafam karıstı iyice birde 2. Hamılelıgım 5 yasında bır oglum bar kız dıyınce baya sevınmıstım tabi hayırlısı olsun.