Prenses_anne01 SedaveSusam seninle aramızda 1 gün var ben 37.5im. Var mı bir belirtin falan benim sabah kahverengi lekem oldu galiba nişandı 🙄😊
SedaveSusam Prenses_anne01 ay ne güzel bende hiç bişey yok😂 darısı bana😂 sancım var ama devamı gelmiyor
Prenses_anne01 SedaveSusam bende de devamı gelmedi bekliyorum öyle 😃tüm hazırlığımi yaptım agdami bile yaptım bekliyom öyle 😄
Miniksusam93mr Sdmhmt cok Guzel cok tatlilar.saglikla gelsn prenses . Bizde 23 haftalgz prensesimle .🤗🥰🥰
Sdmhmt Miniksusam93mr hepimizin ki inşallah sağlıkla gelir canımya endişeliyiz ama yapacak bişeyimiz de yok önlem almak lazım sadece ☺️
Sdmhmt Buketcaliskan35 teşekkür ederiz tek temennimiz o bi eksiğim o kaldı bi an önce gelseydi Kuzum ☺️
Marryy SedaveSusam benimde kızım olacak inşallah🥰 bende böyle montessori yatak almayı düşünüyorum oda çok güzel güzel günlerde kullanın🙏🏻
SedaveSusam Prenses_anne01 kız bende şimdi yaptım biliyomusun tastamam hazırım😂 yarın sabah kontrolümüz var bakalım🙈