Arkadaşlar merhaba 8 haftalık hamileyim dün tuvalete gittiğimde günlük pedimde kahverengi bir akıntı gördüm. Daha sonra 2 kez daha girdim tuvalete peçeye sildiğim zaman geliyordu akıntım. Kahverengi çamur gibi. Hemen gece doktorumu arayıp gittim ultrasonda kese etrafında kan olmadığını söyledi. Bebeğin kalp atışı da normal dedi ama düşük önleyici iğne yaptı ve 100 ml progestan verdi. Günde 3 defa içiyorum. 3 gün oldu ilk 2 gün gelmedi kanamam ama tekrardan peçeyeye geliyor kahverengi bir akıntı. Sizce normal mi bunu yaşayan oldu mu aranızda? Ve yaşayıp doğum yapan var mı