Selamlar benim ilk gebeliğim ilçe de oturuyorum ankara ya yakınız burda ki doktorla anlaşamadık sırf onun için özele gittim ankara ya evden cıkma yasağım var ilaç verdi Ankara’daki doktorum Protestan ve prilam kullanıyorum ama biri bana alerji yaptı ağır derecede sağlık ocagın dan aldım bu bilgiyi de ve bulantı dan bir sey yiyemiyorum Ankara daki doktoruma sordum ne yapabilirim die tersleyip duruyor ben napıcam doktor yönünden yüzüm gülmedi hiç hastaneye git ben napacam diyor sokaga cıkma yasağım var kaldım böyle