ayazmoms41 Merhaba 6+4 haftalığız 🧿 fakat şu birkaç gündür idrar yaptıktan sonra peçete koyuyorum bazen bi ıslaklık oluyor bu neden olabilir sizce?
Asl_93 ayazmoms41 canım öncelikle hamilelikte peçete veya ped tarzı şeyler kullanmak çok sağlıklı değil uzamanlar da önermiyor. Akıntı gebelik süresince oluyor canım maalesef günde 3 kere bile çamaşır değiştiriyorum ben başka çözümü yok 🤷🏻♀️
nursentlk ayazmoms41 klozet kullanma peçete yerine eski atlet kes onu kullan sonra çok kötü kaşıntı akıntı başlıyor
ayazmoms41 Asl_93 ya ıslaklık su gibi sanki ya da idrar kaçığı gibi enfeksiyon olabilir mi bilemedim ya da akıntı bilmiyorum 🤷♀️ 🙂
Yagmur04 Asl_93 bence tam tersi benim doktorum ped falan kullanma ama peçete kullanabilirsn hijyenik en azından demişti
Asl_93 ayazmoms41 renksiz su gibi ise akıntıdır canım ☺️ Endişelenme ben de çok korkmuştum 🙈 25 haftama geldim hala aynı devam ☺️🤷🏻♀️
Yagmur04 ayazmoms41 endişe yapma canım normaldir bence idrarındır hamilelikte tutamıyabiliyosn bazen ama eğer çok ıslanıyosa doktoruna görün
ayazmoms41 Yagmur04 belki de enfeksiyon var çünkü bugün Sağ kasık ağrım baya var. Yarın testleri yaptırıcam hayırlısı bakalım