Merhaba, 5.hafta 4 günlük hamileyim. Gebelikten önce burun tıkanıklığı sorunum vardı. Ameliyat olmam gerekiyor normalde ama bu zamana kadar cesaret edip olamadım. Coronadan dolayı doktora henüz gidemedim. O yüzden kullanabilme ihtimalim nedir bilmiyorum danışamadım doktora. Yalnızca iliadin burun spreyi açıyor burnumu. Hamileliğindr kullanan var mı? Çünkü ben onu kullanmadığım süre boyunca uyuyamadım yaklaşık 6 haftadır. Nefes darlığım bebeğime de zarar vericek diye korkuyorum. Çünkü kalp atışım hızlanıyor ve ağzımdan nefes aldığım için sağlıklı uyku düzenim hiç yok ve çok kötü hissediyorum kendimi 😔