Ben 4,5 aylık olana kadar doğru düzgün yemek yiyememiştim. En rahat yediğim şey yoğurt çorbasıydı. Haşlanmış patatesi ezip kaşar ekleyip kumpir gibi yiyordum. Yumurtadan tiksinmemiştim, az yağda yağda yumurta yiyordum. Sebze ya da et, tavuk da yiyemiyordum🙈 nohutlu pirinç pilavı, peynirli tepsi böreği, poğaça tarzı karbonhidratları da kolay yiyordum. Siz sebze yiyebiliyorsanız fırına kabak, kırmızı ya da yeşil biber, patates atıp az yağ ile pişirebilirsiniz. Yanına yoğurt ile güzel bir öğün olur. Domates yiyebiliyorsanız soğansız menemen olabilir.
En önemlisi kendinizi yemek yiyemiyorum bebek beslenmez diye üzmeyin, benim doktorum ne yiyebiliyorsan onu yemen yeterli kendini zorlama bebek ihtiyacı olanı depolarından alır demişti :)