Zdgnsym93 https://imgyukle.com/i/JwdtjI kızlar adete 4 gun var ovulasyonum bu şekilde. Adetten sonraki birkac gün de bir kez böyle bu koyulukta oldu sonrasında hep çok çok silikti. Sizce hala yumurtlama sansim var mı yoksa başka birşey mi var 😇💚🐣🙈
Deletedmom316 Zdgnsym93 yumurtlama 2 cizgininde ayni koyulukta oldugu zaman oluyor canim anladigim kadariyla bu ay yumurtlama gormemişsınız ola biliyor oyle 1 ay yumurtlama gormemek
Tgbanne Zdgnsym93 ayy canım bu iki güne koyulasır , gebelikle sonuclanır inşallah , bnmde adete 7 gün var , cook silik çıktı ikinci çizgi , ama seninki bariz belli
Zdgnsym93 Deletedmom316 biliyorum aynı koyulukta olması gerektiğini canım daha adete birka c gün olunca acaba hala yumurtlama şansım var mıdır demek istemiştim. Yoksa o kadarlık biliyorum 🤗
Zdgnsym93 Deletedmom316 çünkü dün yaptım nerdeyse hiç yoktu t çizgisi o derece silikti. Bugün koyulasmis olmasından dolayı (dune gore koyulasmis ) öyle düşündüm cnm
Deletedmom316 Zdgnsym93 ozaman yapin adete kadar belki adete 2 gun kala yumurtluyorsunuz ama testi yapmadan once 2 saat sivi alimini kesin yoksa yanlis sonuc veriyro
Ebru07 Merhaba kızlar size bir sorum olacak gören lütfen cevaplayabilir mi ben bir düşük yaptım Ocak ayında 9haftalıktı doktorum iki adet geçtikten sonra eğer düşünürsen başlayabilirsin demişti ben şimdi bu virüsten dolayı biraz korku içerisindeyim sizce ne yapmalıyım ?
Zdgnsym93 Ebru07 ben de aynı şeyi düşünüyorum bi yandan istiyoruz bi yandan da korkuyoruz ama hayırlısı inşallah 🙏