Biz 31+4 olduk çok şükür güzel anne adayları.
fakat belimin ağrısı geçmek bilmiyor sanki 😟 erkek bebek bele vururmuş diyorlarda daha doğuma neredeyse 2 ay var bu kadar ağırması normal mi doktor normal omurganla alakalı diyor ama ben korkuyorum erken doğum vs falan diye sizin de oluyor mu bel ve sırt ağrılarınız bu dönemde? Hep böyle devam ederse ne yapacağız 2 ay off off 😑