Merhaba arkadaşlar ben 3 aylık hamileyim hamileliyimi öğrendiyim günden şimdiye kadar kaşınıyorum, ilk ayında vücudumun her yeri kıpkırmızı oldu kalçalarımdan başladı yukarılara belime çıktı sonrada bacaklarıma… Şimdide kaşınıyorum kaşıdıkça kanıyor, geceler uyku bile uyuyamıyorum doktora gidicem malum korona var herkes karantinada ne yapacağımı bilemiyorum, böyle durumda olupta iyleşen varsa bana da tavsiye vermesini isterim, okuduğunuz için teşekkür ederim tüm hamile annelere bebeğini sağlıcakla kucağına almasını dilerim, olmayanlarada Allahım tez zamanda nasip eylesin😘