Devlette yaptırırsah sgk karşılıyo eğer özelde vurulursan ve hastanenin sgk ile anlaşması varsa ordada 54 lira karşılığında vuruluyo ben liv hospital da vuruldum 54 tl bi ödemem oldu sadece ama sgk ile anlaşma sı olmayan bir hastanede vurulursan 560 küsür bi ödemesi var ama yeni yıldan sonra ücrette bi değişme oldumu onu bilmiyorum.