hlyagl 31+6yız bizde dün gittim 1870 gr dedi suyum fazlaymış biraz erken doğumu tetikleyebilir ama sen yinede kafana takma stres yapma dedi rahat ol dedi doğum 4 haziran gösteriyor ama mayısın 20snden snra beklemeye başlarız dedi🙈 bel ağrım,mide yanmam çok😔 son zamanlara yaklaştıkça heyecan yapıyorum bide tekim ailem arkadaşım falan yok ve daha birsürü eksiğim var nasıl yapacam nerden başlayacğım hiç bilmiyorum ya