Merhaba ben pazartesi günü 32 haftalık oluyorum. Malum şu an okullar kapalı ama 32.haftada çalışabilir raporu alıcam, belki yazın telafi olursa rapor almak zorunda kalmayım diye. Doktorum kliniği virüsten dolayı kapatmıştı yarın açacak ama randevular dolu. Bu raporu illa 32+0’ da mi almamız gerekiyor?