Melisafeyzullah Kızlar ilk beta bastırdığım da 7 çıktı 3 gün sonra 58 oldu daha regl geçmedi yaptığım idrar testlerinde de ikinci çizgi silik çıkıyor bu bel ağrısı normal mi?
DamlaNur29 Melisafeyzullah gayet normal canımm ben hala bel agrısı cekıyrm ilk zamanlar bebek yerleşirken sırt bel agrım cok oldu o yüzden normal ama dikkat et ilk zamanlr tehlikesi oluyor her gebenin