

Merhaba arkadaşlar 28 yaşındayım 3 yıllık evliyim.
Genelde silik çizgi sorusu çok geliyor diye paylaşmak istedim.Görseldeki test ile hamileliğimi öğrendiğimde 3 haftalıktı.Beta 259 du.1 hafta sonra 1600 oldu.Karından ultrasonla 5 +4 de kese göründü.6+3 de kalp atışlarını duyduk bebeğimi gördük.Allah herkese bu sevinci yaşatsın sağ salim kucağımıza alalım inşallah🤲5 .haftadan sonra mide bulantılarım fazlalaştı dil altı hapı kullanıyorum günde 1 tane.Şu an 9 haftalığız folik asidi bitirdik.3hafta sonra ikili tarama testimiz olacak.Herşey gönlümüzce olsun umut olsun her daim.