Merhaba arkadaslar 20 haftalık hamileyim kontrole gitti ve doktor bebegimin kafasının kucuk oldugunu söyledi(18+3 gozukuyor) 1 ay sonra tekrar kontrol edelim dedi. Bu durum başına gelen var mı? İntten arastirdim beyin gelisimi geriligi yaziyor. Cok uzgunum cok agliyorum ve toplayamiyorum kendimi😭 resmen yikildim. Bana yardimci olurmusunuz arayi kapatmak icin neler yapmaliyim bilgisi olan var mi?