Bsrozdmr1305 canım bugünü 1.gün olarak sayıcaksın ,15.gün de gebelik testi yapcaksın 😍 bence iki kere daha ovulasyon yaptıktan sonra ovulasyon yapmayı bırak , artan ovulasyonları da adete 2-3 gün kala yapmaya devam et bu şekilde ikisi de koyu olursa gebelik oluyor :) bos yere gebelik testine para verme , baktın ovulasyonlar koyu gidiyor o zaman gebelik testi yaparsın