_ikra_19 OuzBeyzaDuran Tubaer bizim dün cinsiyetimiz belli oldu kız olsaydı eylül aynında doğacağı için Eylül İkra koycaktık ama erkek olunca kararsız kaldık babamız melih ismine bayılıyor bende buğra ismine hayranım Melih Buğra Sizce nasi kızlar çok abes duruyor mu koyarsak Melih Buğra Sarıkaya olcak uyuyormu sizce 🙂)
_ikra_19 aesma teşekkür ederim fikriniz için 😇 soranlara söylüyorum düşünüyoruz diye biraz tuhaf karşılıyorlar burda o kadar değişik isimler okuyorum ki hayatımda hiç duymadıklarım burdakileri görseler ne derler acaba 🙂))