Mhrbnylcn Kızlar kustugumda yüzümün heryerinde kırmızı benekler çıkıyor.3 4 gun sonra geçiyor.kusarken zorlanmaktan damarlar çatlayıp kanmi olusuyor oralarimda.yasiyan var mi baska bu durumu.aynaya her baktgmda cok kötü hissediyorum.psikolojim bozuluyor😭
Kbrahrl Mhrbnylcn bende de olurdu canım doktor olabilir çok zorlama kendini karnın çok kasılmasın dedi benim düşük tehlikem vardı o zamanlar karnımı tutarak kusardım
Hasderluna Mhrbnylcn benim de ilk zamanlarım hep öyleydi gerçekten zordu ama sonra bulantılarım bitince lekelerim de geçti sabret canım kısa zamanda biter inşallah 🙏
Mhrbnylcn Kbrahrl aynen benimde düşük tehlikem var kusmak bana cok zor geliyor ölüyormusum gibi zorlaniyorum ağlıyorum kusarken.suan yüzümün heryeri benek benek
Kbrahrl Mhrbnylcn ayy bende ağlardım o görüntünün kötü olduğunu biliyorum sabret canım bınlar hep geçici eğer kusmaktan rahatsız oluyorsan gebelikte kullanılan ilaçlar var ondan alıp kullanabilirsin
Mhrbnylcn Kbrahrl bulantı için kullanyrm ama geçirmiyor ki kustugumdada rahatlamiyorum yine bulaniyor
Minnaksever Eşimin de öyle oluyor gözlerinin altı benek benek kan toplaması oluyor zorlanınca bünyeyle alakalı bi durum
Mhrbnylcn Hasderluna inşallah şu 3ay gecince bulantılarda geçer diyo herkes inşallah gecicek az kaldi ama gerçekten aynada kendime bakınca çok kötü oluyorum