32+5. Haftadayız.karın çapında 2-3 haftalık gerilik var.dr ımız 2 hafta daha bakalım,tansiyon takibi yapalım sonra görüşelim dedi.dünden beri bebeğim nerdeyse hareket etmesi.birkaç ufak tekme.dün biraz yoruldum ona bağladım ama bugün yediğim tatlının haddi hesabı yok.kıpırdama yok.korkuuorum.küçük tansiyonum9-9,5 çıkıyor.
ne yapmalı,korkmalı mıyım,sakin mi olmalı,kontrole gidicem ama Pazar Pazar kimi bulurum.dr unla farklı şehirdeyiz.