Kızlar bir konuda kafam çok karışık. Benim doktorum hem Mardin’de hem İstanbul’da çalışan kendine ait kliniği olan bir doktor. Virüs sebebiyle İstanbul’dan gelemiyor bir süre. 2′li test zamanı yani 3 hafta önce kontrolde ultrasondan baktı bir sorun olmadığını söyledi. Ama kan vermem için hastaneye gitmem gerekiyordu ve Mardin’de virüs çok artmıştı özellikle hastanelere gelmeyin diyordu herkes ben de gidip kan veremedim. Doktor 3′lü test yaptırırız sorun değil demişti. Şimdi 16.haftadayım yarın kontrolüm vardı ama kendi doktorum olmadığı için ona gidemiyorum. Özelde farklı bir doktor tavsiye etti, ona gidip 3′lü yaptırın dedi. Çok korkuyorum şuan hastanelere gitmeye,kan vermeye. Ne kadar eldiven, maske önlem de alsak bir yerden bulaşması an meselesi. Ne yapmalıyım bi fikir verin lütfen.